GOOGLE STREET VIEW ETTEVÕTTE TUTVUSTUS

Innovaatilise Matterport Pro 2 kaamera abil tehtud Google Street View tutvustus koos mugava navigeerimismenüüga on ainulaadne võimalus kogeda interneti vahendusel siseruume nii, nagu justkui oled ise seal samas.

KOGE RUUME NII NAGU SEISAKSID ISE KOHAPEAL
JA KÕNNIKSID RUUMIDES RINGI

KÕNNI JA VAATA RINGI

Hiireklõpsu või klaviatuuri noolte abil saad Google Street View lahenduses ringi kõndida ja enda ümber 360° ulatuses vaadata. Liikumine on tehtud eriti mugavaks ekraanil kuvatavate noolte abil.

Google Street View Indoor

MUGAV MENÜÜ

Menüü abil leiad kiiresti üles ruumi, osakonna või ala, millest oled huvitatud. Antud lahenduse menüü on kasutajate hinnangul kõige mugavam viis ettevõttest ja selle tegevusest aimu saada.

Google Street View Indoor

INFONUPUD

Infonuppude abil saad kliendile või partnerile anda lisaks visuaalsele ülevaatele ka olulist infot ja numbreid oma ettevõtte kohta. Tulemuseks on selge ülevaade Sinu ettevõttest ja tegevusest.

Google Street View Indoor
Google Street View virtuaaltuur siseruumidest

JAGA JA VAATA KÕIKJAL

Lingi abil lisad tutvustuse mõne minutiga veebilehele. Lahendus on vaadatav ka telefonist, tahvelarvutist ja VR prillidega.

Virtuaaltuuride tegemine siseruumidest

ASI ON LIHTNE

Kohtume, leiame Sinule sobiliku lahenduse, lepime kokku hinnas ja teostame töö ilma igapäevaseid tegevusi häirimata.

Kõike seda lubab meil teha Matterport Pro 2 kaamera, mis teeb kõigest 16 sekundi jooksul 360° pildi ning kogub laserite abil 3D andmed. Hiljem loome nutika tarkvara abil andmetest tervikliku lahenduse, mis pakub Sulle väärtust!

Virtuaaltuuride tegemise seadmed ning tehnika

Meid on usaldanud

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Loe meie lugu

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Pin It on Pinterest

Share This