3 kõige seksikamat VR ettevõtet, millesse investeerida

Avar 2018

Virtuaalreaalsus on kuumim trend tehnoloogiasektoris, mis on meie elusid totaalselt muutmas. Virtuaalreaalsus ei kujuta endast vaid meelelahutust vaid on uus suund, mis muudab meie tulevikku palju rohkem, kui arvatagi oskad.

Virtuaalreaalsuse lahendustega tegelevate ettevõtete käibe kasv tulevikus

Kui 2010. aasta alguses olid suurfirmad tehisreaalsuse suhtes veel skeptilised, siis peale 2014. aastat, kui Facebook ostis Oculuse
2 miljardi dollari eest, oli kõik selge – tehnoloogiahiiud ei jäta midagi juhuse hooleks.

Siin on meie arvates TOP 3 kõige seksikamat ettevõtet, kellesse investeerida.

Tähelepanu! Tegemist ei ole investeerimisnõuga. Enne investeerimist tee põhjalik eeltöö!

 

1. Facebook

Maailma suurim sotsiaalmeediaplatvorm on agressiivselt virtuaalreaalsusesse investeerimas.
Facebook, tuntud kui meelas ülesostja, kasvatab oma äriimpeeriumit veelgi, luues parnerlust parimate edu saavutanud ettevõtetega.

Virtuaalreaalsuse ettevõtted, millesse investeerida

2015. aastal sõlmisid Samsung ja Oculus koostöölepingu, mille kohaselt arendab Samsung Gear VR prille just Oculus. Eelmise aasta lõpus avaldas Oculus uue prillipaari Oculus GO, mis ei vaja enam võimsa videokaardi ja protsessoriga kobakat arvutit, vaid töötab omal jõul.

 

 

 

There’s always a richer, more immersive medium to experience the world, and after video, the next logical step is fully immersive virtual reality. Mark Zuckerberg, Facebook CEO

2. Sony Corporation

Sony on üks maailma juhtivatest elektroonikaseadmete valmistajatest, tuntud ka kui mängumaailma teerajaja. Sony loodud mängukonsool Playstation on meelt lahutanud juba aastakümneid ning trend ei paista jahtuvat, vastupidi – Playstation 4 saatis suur edu ja juba järgmine Playstation on tulemas avalikuse ette 2020. aasta lõpus, mil juttude järgi on oodata midagi revolutsioonilist!

Virtuaalreaalsuse ettevõtted, millesse investeerida

Playstation VR on Sony esimene suurem hüpe virtuaalreaalsusesse. Seade nägi esimest korda ilmavalgust 2016. aasta oktoobris ning nüüdseks on seda müüdud rohkem kui 2 miljonit eksemplari, mis teeb silmad ette nii Oculusele kui ka HTC-le. Lisaks tehnikale on Sony müünud enam kui 12 miljonit VR mängu litsentsi.

 

3. Cappasity

Kui eelnevad firmad toodavad reaalselt VR riist- ja tarkvara, siis Cappasity on täiesti eraldiseisev idee ja ettevõte. Samuti on erinevus selles, et Cappasity aktsiad ei ole börsil kaubeldavad ning ettevõtet võib nimeta pigem idufirmaks. Sellele vaatamata on võimalik Cappasity´sse investeerida, ostes firma loodud krüptovaluutat CAPP.

Ukraina päritolu ettevõte Cappasity on loomas platvormi, mis  ühendab arendajad, fotograafid ja kaupmehed. Firma tahab viia internetikaubanduse täiesti uuele tasemele ning teeb juba praegu koostööd mitmete tuntud ettevõtetega, nagu
Claris Virot, Unity ja NVIDIA. 

Pane Avari Facebooki lehele meeldib, et olla kursis värskeimate virtuaalreaalsuse uudistega.

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Loe meie lugu

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Pin It on Pinterest

Share This