Blogi

Meie eesmärk on aidata eksportivatel ettevõtetel digimaailma kasutajatega usalduslikke suhteid luua nii, et see suurendaks müüki ja säästaks väärtuslikku aega.

Blogi

Meie eesmärk on aidata eksportivatel ettevõtetel digimaailma kasutajatega usalduslikke suhteid luua nii, et see suurendaks müüki ja säästaks väärtuslikku aega.

Kuidas 3D virtuaaltuuri kasutada, jagada ja kodulehele lisada?

Innovaatilise Matterport Pro 2 kaamera abil tehtud 3D ettevõtte tutvustus on rohkem, kui lihtsalt virtuaaltuur ja 3D mudel. See on ainulaadne võimalus kogeda interneti vahendusel siseruume nii, nagu oleksid ise kohapeal ja kõnniksid ringi. KASUTAMINE ARVUTIHIIREGA 1....

Miks Sinu ettevõte vajab virtuaaltuuri?

Miks Sinu ettevõte vajab virtuaaltuuri?  Kas mäletad, kui Facebook oli "lihtsalt üks moehullus"? Usu või mitte, aga nõnda arvasid sotsiaalmeedia algusaastatel paljud. Täna ei suuda enamik meist olla päevagi ilma Facebooki külastamata ja lisaks inimestele on...

7 NIPPI PARIMATE SPETSIALISTIDE TÖÖLE MEELITAMISEKS

Oled ju nõus, et tööturuga on praegu tõeliselt jamad lood. Häid spetsialiste juba ripakile ei jäeta, veelgi enam – käib nende kõva ülesostmine.
Kõik teavad kuidas palka tõsta, kontori külmkappi jogurteid panna ja lisapuhkusepäevi anda, aga kas…

SUURENDA NENDE 9 SAMMU ABIL EKSPORTI

Kui tahad välisturul müüki suurendada, pead tõsiselt käsile võtma turunduse. Jep, kõlab lihtsalt, aga tegelikult ei piisa paarist Facebooki postitusest kuus või Äripäeva bänneri ostmisest. Pea meeles, sa keskendud välisturule. Turunduses on lihtne raha põletada, aga kui iga samm…

KUIDAS KODULEHT 10 MINUTIGA USALDUSVÄÄRSEKS MUUTA

Kas tahad veebilehelt ohtralt päringuid saada? Muidugi tahad.
Päringute tegemise esimene eeldus on see, et su koduleht ja seeläbi sinu ettevõte on usaldusväärsed. Sa tahad ise ka ju nende käest osta, kes teavad, mida nad teevad ja suudavad seda sulle tõestada.

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Suhtleme…

Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

MEIE TIIM

Meie lugu

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

SOOVITAME RAAMATUID

  • Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
  • Peter Thiel – “Nullist üheni”
  • Richard Koch – “80:20 printsiip”
  • Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
  • Jonah Berger – “Läbilöök”

ÜRITUSED JA KOOLITUSED

  • 8. juuni – Tark Tööstus ideepäev / Smart Industry Idea hack Tallinna Tehnopolis INFO
  • 12. juuni – Digital Strategy Boost Workshop with Silvia Carter Tallinna Tehnopolis INFO
  • 7. september – Refresh 2018 – Product, Design and Front-End Conference Kultuurikatlas INFO

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Suhtleme…

Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

MEIE TIIM

Meie lugu

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

SOOVITAME RAAMATUID

  • Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
  • Peter Thiel – “Nullist üheni”
  • Richard Koch – “80:20 printsiip”
  • Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
  • Jonah Berger – “Läbilöök”

ÜRITUSED JA KOOLITUSED

  • 8. juuni – Tark Tööstus ideepäev / Smart Industry Idea hack Tallinna Tehnopolis INFO
  • 12. juuni – Digital Strategy Boost Workshop with Silvia Carter Tallinna Tehnopolis INFO
  • 7. september – Refresh 2018 – Product, Design and Front-End Conference Kultuurikatlas INFO

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Suhtleme…

Helistame, kirjutame, saame kokku või teeme Skype’i?

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

MEIE TIIM

Meie lugu

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

SOOVITAME RAAMATUID

  • Eric Ries – “Nutikas Idufirma”
  • Peter Thiel – “Nullist üheni”
  • Richard Koch – “80:20 printsiip”
  • Dale Carnegie – “Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?
  • Jonah Berger – “Läbilöök”

ÜRITUSED JA KOOLITUSED

  • 8. juuni – Tark Tööstus ideepäev / Smart Industry Idea hack Tallinna Tehnopolis INFO
  • 12. juuni – Digital Strategy Boost Workshop with Silvia Carter Tallinna Tehnopolis INFO
  • 7. september – Refresh 2018 – Product, Design and Front-End Conference Kultuurikatlas INFO

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.