Blogi

Meie eesmärk on aidata eksportivatel ettevõtetel digimaailma kasutajatega usalduslikke suhteid luua nii, et see suurendaks müüki ja säästaks väärtuslikku aega.

Blogi

Meie eesmärk on aidata eksportivatel ettevõtetel digimaailma kasutajatega usalduslikke suhteid luua nii, et see suurendaks müüki ja säästaks väärtuslikku aega.

Mis on virtuaalmaailm?

Mis on virtuaalmaailm?Virtuaalmaailma mõiste on üpris lai. Ka nimetusi on mitmeid. Üks levinuimaid neist digitaalne maailm ehk digimaailm.  Kõige üldisemalt öeldes on virtuaalmaailm arvutipõhine simuleeritud maailm. See keskkond on loodud inimeste poolt, võimaldades...

Loe edasi

Mis on virtuaaltuur?

Mis on virtuaaltuur? Virtual tour ehk virtuaaltuur on 360 kraadine vaade ruumile. Selle aluseks on sfäärilased fotod ehk panoraamid. Nii võibki lihtsustatult öelda, et virtuaaltuur on paljudest eraldi võetud piltidest kokku pandud terviklik 360 kraadine plaan...

Loe edasi

Mis on virtuaalreaalsus? Aga liitreaalsus?

Mis on virtuaalreaalsus?Aga liitreaalsus? VR, või virtuaalne reaalsus, on vaid lühikese aja jooksul saanud hoopis laiema tähenduse, kui seda oli esialgne teaduslik fiktsioon. Tänapäeval leiab seda üha enam ka tavapärastesse tarbimisseadmetesse kanda kinnitamas. Nüüd,...

Loe edasi

Milleks ettevõttele virtuaaltuur?

360-kraadi piltidest kokku pandud “kõnni ise ringi” tuuride populaarsus suureneb iga päevaga ning taolised lahendused on saamas hotellide, restoranide, baaride ja pulmakohtade seas kõige nõutumaks enese turundamise ja tutvustamise vormiks internetis.

Loe edasi

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Loe meie lugu

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.