Tehtud tööd




Mulgi Savikoda

Sündmuskeskused, vaba aja veetmise kohad, poed ja lounge’id saavad oma võimalusi virtuaaltuuri abil esitleda inimestes huvi tekitamiseks. Võimalus juba interneti kaudu “kohapeale sisse astuda” loob rohkem huvi ja emotsiooni. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.


Tehnopoli seminariruumid: Saturn

Seminariruumide tutvustamine virtuaaltuuriga loob võimaluse korraldajal sündmuskohast ruumiline ülevaade saada. See loob konkurentsieelise, kuna korraldaja “kõnnib juba teie ruumides ringi”, oma sündmust sinna visualiseerides. Piltide põhjal on see sageli keeruline ja enesekindluse saavutamiseks tuleb kohtuda. Kohtumiste pealt saab aastas olulisel määral aega säästa. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.


Viktoria Restorani virtuaaltuur

Restorani virtuaaltuuris on võimalik lauad infonuppudega nummerdada. Nii saavad inimesed ruumilise ülevaate restorani laudade paiknemise loogikast, et siis päringut tehes sobiv laud ära märkida. Restorani huvi on siin parema kliendikogemuse pakkumine ja efektiivsem kommunikatsioon. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.


Vihula mõisa peahoone virtuaaltuur

Mõisad, mis asuvad linnakärast eemal, saavad kõvasti suuremaks tõmbenumbriks sündmuste toimumisele, kui veebi kaudu antakse edasi selge arusaam ruumide paiknemise loogikast ja mõisa ja selle ümbruse võimalustest. Tee vähem kohtumisi ja suurenda klientides turvatunnet, et ka linnast väljaspool sündmuseid pidada. Virtuaaltuuri abil saab ruumiliselt esitleda nii ühte hoonet kui ka kogu kompleksi + välistingimusi. Pane virtuaaltuur hinnapakkumisega kaasa ja võida konkurentsieelis. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.


City 24

“Kinnisvara turistid” kaovad. Virtuaaltuurid kinnisvarast aitavad kiiremini ja efektiivsemalt müügi- ja üüriobjektide tehinguid teostada. Virtuaaltuur säästab aega, sest kohapeale tulevad inimesed on objektist juba hea ülevaate saanud ja nende huvi on reaalne. Virtuaaltuuriga kuulutused saavad rohkem klikke ning kuulutuse kontakteerumise määr on kõrgem. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Maakler, kes kasutab virtuaaltuure, teeb aastas oluliselt rohkem tehinguid.


Cube House moodulmaja virtuaaltuur

Väikeste moodulmajade ja soojakute puhul on klassikaliste pildimaterjalidega keeruline edasi anda ruumide tegelikku suurust ja kohalolu tunnetust. Ostjale kiirema ja turvalisema kliendikogemuse pakkumiseks on sobilik virtuaaltuur. Kuna moodulmaju ja soojakuid suures osas eksporditakse, võib virtuaaltuuriga pakkuja saada just seepärast valituks, et elimineeritakse vajadus kohtumiseks – samal ajal pakub virtuaaltuur välismaal viibivale kliendile piisavalt enesekindlust, et ost sooritada, ilma füüsiliselt toodet nägemata. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias.