519 164 82
Virtuaaltuur muuseumist tekitab lisahuvi ka inimestes, kes muidu muuseumeid ei külasta. Muuseumi virtuaaltuuri saab jagada ja reklaamida sotsiaalmeedias, läbi mille saadakse muuseumi väljapanekutest ülevaade. Kui nähtu tekitab piisavalt huvi – tullakse ka füüsiliselt kohapeale. Samas on võimalik virtuaaltuuriga saada ka selliseid inimesi muuseumit külastama, kel pole võimalik kohapeale tulla. Inimesed, kes asuvad teisel pool Eestit ja kel pole võimalust liikumiseks või hoopis välismaallased/väliseestlased.
Restorani virtuaaltuuris on võimalik lauad infonuppudega nummerdada. Nii saavad inimesed ruumilise ülevaate restorani laudade paiknemise loogikast, et siis päringut tehes sobiv laud ära märkida. Restorani huvi on siin parema kliendikogemuse pakkumine ja efektiivsem kommunikatsioon. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.