519 164 82
Virtuaaltuur pakub sulle täieliku ülevaate võrratu arhitektuuriga vallamajast, selle interjöörist ning kaasaegsest töökeskkonnast, aidates nii elanikel kui ka potentsiaalsetel töötajatel paremini mõista, mida Saue vald pakub.
Lisaks sisekujundusele saad nautida suve- ja talvehooajal tehtud droonifotosid, mis annavad kauni vaate vallamajale ja selle ees olevale pargile eri aastaaegadel. Samuti on tuuri sisse põimitud droonivideo hoonest talveööl.
Virtuaaltuuriga saad automaatselt läbi käia kõik olulisemad ruumid ja alad, kuid sul on ka vabadus ise ringi liikuda ning tutvuda just sind huvitavate kohtadega.
Sündmuskeskused, vaba aja veetmise kohad, poed ja lounge’id saavad oma võimalusi virtuaaltuuri abil esitleda inimestes huvi tekitamiseks. Võimalus juba interneti kaudu “kohapeale sisse astuda” loob rohkem huvi ja emotsiooni. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.
Mõisad on suvel tõmbenumbriks sündmuste korraldamisele. Virtuaaltuur annab mõisale konkurentsieelise võimaldades klientidel mugavalt veebis tutvuda mõisa ruumide ja ümbruskonna võimalustega.
Tee vähem kohtumisi ja võida klientide usaldus oluliselt kiiremini. Virtuaaltuur võimaldab esitleda kogu kompleksi – nii sise- kui välis tingimusi. Infonuppudega saab luua meeldejääva kogemuse – tutvustada mõisa kompleksi võimalusi, hindu, ajalugu ja suunata otse broneerima.
18 – 34 aastased kliendid broneerivad 130% tõenäolisemalt koha, kus olemas virtuaalne ringkäik – Google sõltumatu uuring.
“Kinnisvara turistid” kaovad. Virtuaaltuurid kinnisvarast aitavad kiiremini ja efektiivsemalt müügi- ja üüriobjektide tehinguid teostada. Virtuaaltuur säästab aega, sest kohapeale tulevad inimesed on objektist juba hea ülevaate saanud ja nende huvi on reaalne. Virtuaaltuuriga kuulutused saavad rohkem klikke ning kuulutuse kontakteerumise määr on kõrgem. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Maakler, kes kasutab virtuaaltuure, teeb aastas oluliselt rohkem tehinguid.
Seminariruumide tutvustamine virtuaaltuuriga loob võimaluse korraldajal sündmuskohast ruumiline ülevaade saada. See loob konkurentsieelise, kuna korraldaja “kõnnib juba teie ruumides ringi”, oma sündmust sinna visualiseerides. Piltide põhjal on see sageli keeruline ja enesekindluse saavutamiseks tuleb kohtuda. Kohtumiste pealt saab aastas olulisel määral aega säästa. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.
Virtuaaltuur muuseumist tekitab lisahuvi ka inimestes, kes muidu muuseumeid ei külasta. Muuseumi virtuaaltuuri saab jagada ja reklaamida sotsiaalmeedias, läbi mille saadakse muuseumi väljapanekutest ülevaade. Kui nähtu tekitab piisavalt huvi – tullakse ka füüsiliselt kohapeale. Samas on võimalik virtuaaltuuriga saada ka selliseid inimesi muuseumit külastama, kel pole võimalik kohapeale tulla. Inimesed, kes asuvad teisel pool Eestit ja kel pole võimalust liikumiseks või hoopis välismaallased/väliseestlased.