519 164 82
Sündmuskeskused, vaba aja veetmise kohad, poed ja lounge’id saavad oma võimalusi virtuaaltuuri abil esitleda inimestes huvi tekitamiseks. Võimalus juba interneti kaudu “kohapeale sisse astuda” loob rohkem huvi ja emotsiooni. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.
Mõisad on suvel tõmbenumbriks sündmuste korraldamisele. Virtuaaltuur annab mõisale konkurentsieelise võimaldades klientidel mugavalt veebis tutvuda mõisa ruumide ja ümbruskonna võimalustega.
Tee vähem kohtumisi ja võida klientide usaldus oluliselt kiiremini. Virtuaaltuur võimaldab esitleda kogu kompleksi – nii sise- kui välis tingimusi. Infonuppudega saab luua meeldejääva kogemuse – tutvustada mõisa kompleksi võimalusi, hindu, ajalugu ja suunata otse broneerima.
18 – 34 aastased kliendid broneerivad 130% tõenäolisemalt koha, kus olemas virtuaalne ringkäik – Google sõltumatu uuring.
“Kinnisvara turistid” kaovad. Virtuaaltuurid kinnisvarast aitavad kiiremini ja efektiivsemalt müügi- ja üüriobjektide tehinguid teostada. Virtuaaltuur säästab aega, sest kohapeale tulevad inimesed on objektist juba hea ülevaate saanud ja nende huvi on reaalne. Virtuaaltuuriga kuulutused saavad rohkem klikke ning kuulutuse kontakteerumise määr on kõrgem. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Maakler, kes kasutab virtuaaltuure, teeb aastas oluliselt rohkem tehinguid.
Väikeste moodulmajade ja soojakute puhul on klassikaliste pildimaterjalidega keeruline edasi anda ruumide tegelikku suurust ja kohalolu tunnetust. Ostjale kiirema ja turvalisema kliendikogemuse pakkumiseks on sobilik virtuaaltuur. Kuna moodulmaju ja soojakuid suures osas eksporditakse, võib virtuaaltuuriga pakkuja saada just seepärast valituks, et elimineeritakse vajadus kohtumiseks – samal ajal pakub virtuaaltuur välismaal viibivale kliendile piisavalt enesekindlust, et ost sooritada, ilma füüsiliselt toodet nägemata. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias.
Seminariruumide tutvustamine virtuaaltuuriga loob võimaluse korraldajal sündmuskohast ruumiline ülevaade saada. See loob konkurentsieelise, kuna korraldaja “kõnnib juba teie ruumides ringi”, oma sündmust sinna visualiseerides. Piltide põhjal on see sageli keeruline ja enesekindluse saavutamiseks tuleb kohtuda. Kohtumiste pealt saab aastas olulisel määral aega säästa. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.