Virtuaaltuuride tegemine

Innovaatilise Matterport Pro 2 kaamera abil tehtud 3D ettevõtte tutvustus on rohkem, kui lihtsalt virtuaaltuur ja 3D mudel.
See on ainulaadne võimalus kogeda interneti vahendusel siseruume nii,
nagu oleksid ise kohapeal ja kõnniksid ringi.

Kuidas 3D virtuaaltuuri kasutada, jagada ja kodulehele lisada?

KASUTAMINE ARVUTIHIIREGA

1. Hoia vasakut hiireklahvi all ning liiguta vaadet endale sobivas suunas: 

virtuaaltuuri kasutamine arvutihiirega

2. Kliki maas olevate ringide peale , et erinevate punktide vahel liikuda.

virtuaaltuuri vaatamine ja kasutamine

3. All vasakul nurgas leiduvatele ikoonidele klikkides:

1 →  Ava navigeerimismenüü
2 → Automaatne ringkäik tuuris
3 → 3D mudel
4 → 2D plaan

KASUTAMINE KLAVIATUURIGA

a) punktide vahel liikumiseks kasuta klaviatuuril nooli (← ↑ ↓ →)  või tähemärke  W A S D

b) Võid kasutada arvutihiire asemel  vaate suunamisel  klahve  J K L I

virtuaaltuuri kasutamine klaviatuuriga

Numbrid klaviatuuril tähistavad:
1 → kõnni ringi
2 → 3D mudel
3 → 2D plaan

 

VIRTUAALTUURI JAGAMINE

virtuaaltuuri jagamine

Kui oled meie käest virtuaaltuuri tellinud, varustame Sind lihtsa URL-iga, mida on lihtne edasi saata. See ei erine mitte kuidagi YouTube video saatmisest sõbrale, koostööpartnerile või kliendile.

URL (link) näeb välja selline: https://my.matterport.com/show/?m=Xn6TddhA8B7

LISA LINGI LÕPPU

&help=1 →  kui soovid, et lingi avajale kuvataks esmalt tuuri kasutamise õpetus.
näide: https://my.matterport.com/show/?m=Xn6TddhA8B7&help=!

LISAMINE KODULEHELE

Virtuaaltuuri lisamine koduleheküljele on väga lihtne.

See käib lihtsa iframe koodi abil ning iga veebilehe arendaja või haldur teab kindlasti väga hästi mis see on.

Samuti saab kasutada eelmises punktis mainitud tavalist URL-i, et virtuaaltuur avaneks näiteks veebilehel mõnd nuppu vajutades.

iframe kood näeb välja selline:
<iframe width=’853′ height=’480′ src=’https://my.matterport.com/show/?m=Xn6TddhA8B7′ frameborder=’0′ allowfullscreen allow=’vr’></iframe>

 

Proovi ise ka järgi!

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

0 Comments

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Loe meie lugu

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Pin It on Pinterest

Share This