5 tuntud ettevõtet, kes juba kasutavad virtuaalreaalsust

Avar 2018

Virtuaalreaalsusest on saamas uus reaalsus.
Toome teieni mõned tuntud ettevõtted, kes panustavad virtuaalreaalsuse arengusse ja on rakendanud uut tehnoloogiat oma tegevusvaldkonnas.
See postitus võib muuta arvamust nii mõnegi ettevõte kohta!

1. IKEA

Rootsi hiiglane IKEA on virtuaalreaalsusesse sisu tootnud juba mitu head aastat ning loodetavasti teeb seda ka tulevikus. Kõige suurema tähelepanu osaliseks sai IKEA Virtual Reality kitchen experience rakendus, mis on tehtud koostöös videomängutootja VALVE’ga.

Eelmisel aasta tutvustas IKEA oma esimest virtuaalreaalsuspoodi, kus võimalik ringi jalutada, toodetega tutuvuda ja neid “korvi” lisada.

2. Commonwealth Bank of Australia

Commonwealth Bank on kahtlemata suurim ja populaarseim pank Austraalias. Kuna panganduses on väga suur roll klienditeenindusel, on innovatiivne pank loonud geniaalse viisi, kuidas leida üles parimad töötajad – selleks kasutab pank põnevat lahendust virtuaalreaalsuses.

virtuaalreaalne mäng

Mäng, mis paneb proovile kandidaadi loovuse, otsustusvõime, ja kiiruse, on loodud koostöös Oculusega ning mõõdab kandidaadi võimet erinevates olukordades hakkama saada.

Samuti investeerib Commonwealth kohalike noorte finantsharidusse, kasutades selleks virtuaalreaalsust.

Sügav kummardus!

3. Cleveland Cavaliers

2016. aasta NBA tiitli võitja Cleveland Cavaliers on oma fännid hulga lähemale toonud, kasutades selleks virtuaalreaalsust.

Enne 2016. aasta finaali jagas meeskond fännidele tasuta VR prille ning edastab nüüd pidevalt 360-kraadi otseülekandeid ning videosid oma võistlustest ja üritustest, eesmärgiga jõuda ka nendeni, kel pole võimalik isiklikult kohale tulla.

3D ja 360 kraadi virtuaalreaalsed otseülekanded võistlustest ja üritustest

4. British army

Suurbritannia peamine maaväeüksus kasutab oma väljaõppes aktiivselt virutaalreaalsust.

Tänu uudsele lähenemisele treeningutel, on armeega liituda soovivate inimeste arv tõusnud 66%. Peale Briti armee edu on sama teekonna ette võtnud ka Ameerika relvajõud US Navy.

5. Air France

Prantsusmaa rahvuslik lennufirma Air France pakub oma reisijatele elamusi virtuaalreaalsuses.

Koostöös Ameerika-Prantsusmaa idufirmaga SkyLights, on loodud uudne meelelahutusprogramm, mille abil reisijad saavad vaadata

3D ja 2D filme, mis tekitavad illusiooni, et viibitakse hoopis kinosaalis, mitte lennukis.

Hetkel on lahendus testimisel Paris ja St. Martini vahelisel lennuliinil.

VR prille on katsetamas ka Qantas Airways, Air New Zealand ning ka meie põhjanaabrite lennufirma Finnair.

Pane Avar virtuaaltuurid FB lehele meeldib, et olla kursis värskemate virtuaalreaalsus uudistega.

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Loe meie lugu

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Pin It on Pinterest

Share This