5 tuntud ettevõtet, kes juba kasutavad virtuaalreaalsust

Avar 2018

Virtuaalreaalsusest on saamas uus reaalsus.
Toome teieni mõned tuntud ettevõtted, kes panustavad virtuaalreaalsuse arengusse ja on rakendanud uut tehnoloogiat oma tegevusvaldkonnas.
See postitus võib muuta arvamust nii mõnegi ettevõte kohta!

1. IKEA

Rootsi hiiglane IKEA on virtuaalreaalsusesse sisu tootnud juba mitu head aastat ning loodetavasti teeb seda ka tulevikus. Kõige suurema tähelepanu osaliseks sai IKEA Virtual Reality kitchen experience rakendus, mis on tehtud koostöös videomängutootja VALVE’ga.

Eelmisel aasta tutvustas IKEA oma esimest virtuaalreaalsuspoodi, kus võimalik ringi jalutada, toodetega tutuvuda ja neid “korvi” lisada.

2. Commonwealth Bank of Australia

Commonwealth Bank on kahtlemata suurim ja populaarseim pank Austraalias. Kuna panganduses on väga suur roll klienditeenindusel, on innovatiivne pank loonud geniaalse viisi, kuidas leida üles parimad töötajad – selleks kasutab pank põnevat lahendust virtuaalreaalsuses.

virtuaalreaalne mäng

Mäng, mis paneb proovile kandidaadi loovuse, otsustusvõime, ja kiiruse, on loodud koostöös Oculusega ning mõõdab kandidaadi võimet erinevates olukordades hakkama saada.

Samuti investeerib Commonwealth kohalike noorte finantsharidusse, kasutades selleks virtuaalreaalsust.

Sügav kummardus!

3. Cleveland Cavaliers

2016. aasta NBA tiitli võitja Cleveland Cavaliers on oma fännid hulga lähemale toonud, kasutades selleks virtuaalreaalsust.

Enne 2016. aasta finaali jagas meeskond fännidele tasuta VR prille ning edastab nüüd pidevalt 360-kraadi otseülekandeid ning videosid oma võistlustest ja üritustest, eesmärgiga jõuda ka nendeni, kel pole võimalik isiklikult kohale tulla.

3D ja 360 kraadi virtuaalreaalsed otseülekanded võistlustest ja üritustest

4. British army

Suurbritannia peamine maaväeüksus kasutab oma väljaõppes aktiivselt virutaalreaalsust.

Tänu uudsele lähenemisele treeningutel, on armeega liituda soovivate inimeste arv tõusnud 66%. Peale Briti armee edu on sama teekonna ette võtnud ka Ameerika relvajõud US Navy.

5. Air France

Prantsusmaa rahvuslik lennufirma Air France pakub oma reisijatele elamusi virtuaalreaalsuses.

Koostöös Ameerika-Prantsusmaa idufirmaga SkyLights, on loodud uudne meelelahutusprogramm, mille abil reisijad saavad vaadata

3D ja 2D filme, mis tekitavad illusiooni, et viibitakse hoopis kinosaalis, mitte lennukis.

Hetkel on lahendus testimisel Paris ja St. Martini vahelisel lennuliinil.

VR prille on katsetamas ka Qantas Airways, Air New Zealand ning ka meie põhjanaabrite lennufirma Finnair.

Pane Avar virtuaaltuurid FB lehele meeldib, et olla kursis värskemate virtuaalreaalsus uudistega.

Madis Kirsman

Tegevjuht
+372 555 94 125
madis@avar.ee

7 + 7 =

Meist

Apple’i asutaja Steve Jobs on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsemalt liikuva elusolendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!” Nii soovib ka AVAR pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning muudaks meie elu efektiivsemaks.

AVAR'i filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas püsib pinnal see, kes muutustega kaasas käib. Võidab aga see, kes muutustest sammu võrra eespool käib. 

Avar Agentuur OÜ tegevust on toetatud Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest 360-kraadi VR videoproduktsiooni teenuse arendamiseks.