7 NIPPI PARIMATE SPETSIALISTIDE TÖÖLE MEELITAMISEKS

7 NIPPI PARIMATE SPETSIALISTIDE TÖÖLE MEELITAMISEKS

Madis Kirsman

 DIGISTRATEEG

Juba teismelisena turunduspisikuga nakatanud Madise supervõime on planeerida, näha ette tulevikku ja vastavalt sellele kohaneda. See suurepärane oskus on võtmerolli mänginud Avari ja ka meie klientide arengus… võib öelda, et Madis on tõeline digiSTRATEEG. Lisaks sellele on Madis vaba suhtleja, kelle seltskonnas saab end alati mõnusalt tunda, olles avatud ka kõige hullumeelsematele ideedele.

Johannes Kruusma

 DIGISTRATEEG

Avaris mõtleb Johannes välja uusi lahendusi, kuidas ettevõtteid ja asutusi veelgi interaktiivsemalt ja kaasahaaravamalt digimaailmas tutvustada.
Johannes on ettevõtlik ja entusiastlik, pidevale arengule keskenduv inimene kel ei jää kahe silma vahele ükski uus võimalus, millega meie klientidele väärtust pakkuda.

Oled ju nõus, et tööturuga on praegu tõeliselt jamad lood. Häid spetsialiste juba ripakile ei jäeta, veelgi enam – käib nende kõva ülesostmine.

Kõik teavad kuidas palka tõsta, kontori külmkappi jogurteid panna ja lisapuhkusepäevi anda, aga kas sellest piisab? Loe meie nõuandeid, mis aitavad sul parimaid spetsialiste enda juurde meelitada ning mis veelgi tähtsam, enda juures hoida.

Korralda aktsioone, pääse meediasse, pane hullu, kui vaja on.

Kas mäletad, kuidas Transferwise’i asutajad end Londoni tänavatel pesuväele võtsid ja sellega üüüüratu hulga meediatähelepanu said? Okei, sina ei pea end päris paljaks koorima, aga kas sa panid tähele neid särasilmseid inimesi? Kes ei tahaks sellises kollektiivis töötada! Pange pead kokku ja mõelge midagi ägedat välja!

Hoolitse selle eest, et su töötaja oleks õnnelik

Kõige mõjuvam ettevõte visiitkaart on tema töötaja. Tema on organisatsiooni nägu. Paljuski on sinu teha, kas su visiitkaart on rõõmus, mitte nii väga rõõmus või noh… klatšib sind ja su kuradima ettevõtet kõigile, kes kuulata viitsivad.

Sa tead ju küll, mida teha, et töötaja nägu naerul oleks, eks ole? Käi oma tiimiga kinos, looduses, bowlingus… Näita, et hoolid! Tee tööd selle nimel, et su meeskond oleks ühtne ja kõik tunneksid end tahetute ja vajalikena. Tutvusta oma meeskonda sotsiaalmeedias ja tunnusta neid muul viisil avalikult.

Kirjuta „kastist välja” töökuulutus

Tööportaalides igavaid kuulutui avaldades ei löö sa konkurendilt talente üle. Kuulutus peab olema eriline, et keegi seda üldse märkaks ja huvitav, et keegi sinu juurde tööle tulla tahaks. Kas oled näinud Politsei- ja Piirivalveameti töökuulutust, kus polnud ei igavat ametikirjeldust ega nõutud iseloomuomadusi? Ei ole? Näe, selline. Tee midagi erilist ja me garanteerime, et seda märgatakse.

Üllata oma inimesi

Helista oma personalijuhile ja teata, et teda ootab homme mõnus spaa. Usu meid, see väike investeering on pagana mõjuvõimas ja sellest saadud positiivsus kandub otsejoones edasi. Kui juht on pinges, on ka töötajad pinges.

Üllata oma meeskonda nii, et kõik tahavad hommikuti tööle tulla, sest mine tea, mida lahedat jälle ette võetakse.

Ole läbipaistev!

Mmmm, oota, Vinski, me ei soovitanud sul nähtamatuks hakata. Sul on äge töökeskkond? Näita seda maailmale! Tee videoid, fotosid, mis iganes. Ära peida oma aaret. Sul on ju selline olemas, teame küll! Pasunda sellest kogu maailmale ja kujunda endale ägeda töökoha maine.
Arusaadavalt pole see alati võimalik. Kui nii, siis tee hästi lihtsaks päringu saatmine või helistamise võimalus. Sa tahad ju müüa, eks ole?

Anna oma töötajatele vabadus ise probleeme lahendada

Google kutsub üles oma insenere 20% tööajast kõrvalprojektidega tegelema, milleks nad otsest tööülesannet pole saanud, aga mis nende silmis toob Google’ile kõige rohkem kasu. See aitab kaasa inseneride loovusele ja julgustab neid olema innovaatilisema mõttelaadiga. Tänu Google 20% mõttele on meil täna Gmail! 

Anna oma töötajatele vabadus probleeme leida ja loovalt lahendada ja vaata, mis juhtuma hakkab!

Korralda võistlus ja lahtiste uste päev

Kas sul on tootmisettevõtte, mis ekspordib ja on igatepidi vinge? Korralda võistlus ja aja nii palju meediat kohale kui saad. Olgu see siis metalliettevõttes keevitamisvõistlus või mööblitootja juures kappide kokkupanemise võistlus. Ära unusta üritusele reklaami teha ning ahvatlev auhind välja panna. Sellega tood sa talendid enda juurde, näitad neile oma töökeskkonda ning mis kõige tähtsam, kujundad ettevõte mainet.

Madis Kirsman

 DIGISTRATEEG

Juba teismelisena turunduspisikuga nakatanud Madise supervõime on planeerida, näha ette tulevikku ja vastavalt sellele kohaneda. See suurepärane oskus on võtmerolli mänginud Avari ja ka meie klientide arengus… võib öelda, et Madis on tõeline digiSTRATEEG. Lisaks sellele on Madis vaba suhtleja, kelle seltskonnas saab end alati mõnusalt tunda, olles avatud ka kõige hullumeelsematele ideedele.

Johannes Kruusma

 DIGISTRATEEG

Avaris mõtleb Johannes välja uusi lahendusi, kuidas ettevõtteid ja asutusi veelgi interaktiivsemalt ja kaasahaaravamalt digimaailmas tutvustada.
Johannes on ettevõtlik ja entusiastlik, pidevale arengule keskenduv inimene kel ei jää kahe silma vahele ükski uus võimalus, millega meie klientidele väärtust pakkuda.

Oled ju nõus, et tööturuga on praegu tõeliselt jamad lood. Häid spetsialiste juba ripakile ei jäeta, veelgi enam – käib nende kõva ülesostmine.

Kõik teavad kuidas palka tõsta, kontori külmkappi jogurteid panna ja lisapuhkusepäevi anda, aga kas sellest piisab? Loe meie nõuandeid, mis aitavad sul parimaid spetsialiste enda juurde meelitada ning mis veelgi tähtsam, enda juures hoida.

Korralda aktsioone, pääse meediasse, pane hullu, kui vaja on.

Kas mäletad, kuidas Transferwise’i asutajad end Londoni tänavatel pesuväele võtsid ja sellega üüüüratu hulga meediatähelepanu said? Okei, sina ei pea end päris paljaks koorima, aga kas sa panid tähele neid särasilmseid inimesi? Kes ei tahaks sellises kollektiivis töötada! Pange pead kokku ja mõelge midagi ägedat välja!

Hoolitse selle eest, et su töötaja oleks õnnelik

Kõige mõjuvam ettevõte visiitkaart on tema töötaja. Tema on organisatsiooni nägu. Paljuski on sinu teha, kas su visiitkaart on rõõmus, mitte nii väga rõõmus või noh… klatšib sind ja su kuradima ettevõtet kõigile, kes kuulata viitsivad.

Sa tead ju küll, mida teha, et töötaja nägu naerul oleks, eks ole? Käi oma tiimiga kinos, looduses, bowlingus… Näita, et hoolid! Tee tööd selle nimel, et su meeskond oleks ühtne ja kõik tunneksid end tahetute ja vajalikena. Tutvusta oma meeskonda sotsiaalmeedias ja tunnusta neid muul viisil avalikult.

Kirjuta „kastist välja” töökuulutus

Tööportaalides igavaid kuulutui avaldades ei löö sa konkurendilt talente üle. Kuulutus peab olema eriline, et keegi seda üldse märkaks ja huvitav, et keegi sinu juurde tööle tulla tahaks. Kas oled näinud Politsei- ja Piirivalveameti töökuulutust, kus polnud ei igavat ametikirjeldust ega nõutud iseloomuomadusi? Ei ole? Näe, selline. Tee midagi erilist ja me garanteerime, et seda märgatakse.

Üllata oma inimesi

Helista oma personalijuhile ja teata, et teda ootab homme mõnus spaa. Usu meid, see väike investeering on pagana mõjuvõimas ja sellest saadud positiivsus kandub otsejoones edasi. Kui juht on pinges, on ka töötajad pinges.

Üllata oma meeskonda nii, et kõik tahavad hommikuti tööle tulla, sest mine tea, mida lahedat jälle ette võetakse.

Ole läbipaistev!

Mmmm, oota, Vinski, me ei soovitanud sul nähtamatuks hakata. Sul on äge töökeskkond? Näita seda maailmale! Tee videoid, fotosid, mis iganes. Ära peida oma aaret. Sul on ju selline olemas, teame küll! Pasunda sellest kogu maailmale ja kujunda endale ägeda töökoha maine.

Anna oma töötajatele vabadus ise probleeme lahendada

Google kutsub üles oma insenere 20% tööajast kõrvalprojektidega tegelema, milleks nad otsest tööülesannet pole saanud, aga mis nende silmis toob Google’ile kõige rohkem kasu. See aitab kaasa inseneride loovusele ja julgustab neid olema innovaatilisema mõttelaadiga. Tänu Google 20% mõttele on meil täna Gmail! 

Anna oma töötajatele vabadus probleeme leida ja loovalt lahendada ja vaata, mis juhtuma hakkab!

Korralda võistlus ja lahtiste uste päev

Kas sul on tootmisettevõtte, mis ekspordib ja on igatepidi vinge? Korralda võistlus ja aja nii palju meediat kohale kui saad. Olgu see siis metalliettevõttes keevitamisvõistlus või mööblitootja juures kappide kokkupanemise võistlus. Ära unusta üritusele reklaami teha ning ahvatlev auhind välja panna. Sellega tood sa talendid enda juurde, näitad neile oma töökeskkonda ning mis kõige tähtsam, kujundad ettevõte mainet.

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Loe meie lugu

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Pin It on Pinterest

Share This