SUURENDA NENDE 9 SAMMU ABIL EKSPORTI

SUURENDA NENDE 9 SAMMU ABIL EKSPORTI

Madis Kirsman

 DIGISTRATEEG

Juba teismelisena turunduspisikuga nakatanud Madise supervõime on planeerida, näha ette tulevikku ja vastavalt sellele kohaneda. See suurepärane oskus on võtmerolli mänginud Avari ja ka meie klientide arengus…võib öelda, et Madis on tõeline digiSTRATEEG. Lisaks sellele on Madis vaba suhtleja, kelle seltskonnas saab end alati mõnusalt tunda, olles avatud ka kõige hullumeelsematele ideedele.

Johannes Kruusma

 DIGISTRATEEG

Avaris mõtleb Johannes välja uusi lahendusi, kuidas ettevõtteid ja asutusi veelgi interaktiivsemalt ja kaasahaaravamalt digimaailmas tutvustada.
Johannes on ettevõtlik ja entusiastlik, pidevale arengule keskenduv inimene kel ei jää kahe silma vahele ükski uus võimalus, millega meie klientidele väärtust pakkuda.

Kui tahad välisturul müüki suurendada, pead tõsiselt käsile võtma turunduse. Jep, kõlab lihtsalt, aga tegelikult ei piisa paarist Facebooki postitusest kuus või Äripäeva bänneri ostmisest. Pea meeles, sa keskendud välisturule. Turunduses on lihtne raha põletada, aga kui iga samm on läbi mõeldud ja mõõdetud, siis toob iga kulutatud euro sulle hoopis müüki ja kasumit.

Kes on sinu ideaalne klient?

Millised kliendid on need, kes toovad sulle kõige rohkem kasumit ning kelle telefonikõne üle on sul hea meel? Ja ära proovigi teeselda, et kõik kliendid on head. Mäletad küll seda, kelle erisoovide täitmise peale läks üüratu aeg; kes soovis ennekuulmatut allahindlust ja lõpuks ostis vaid poole esialgsest kogusest? Näed nüüd.

Mõista oma ideaalset klienti

Millised on tema mured ja mida ta tegelikult saavutada tahab? Mis takistab tal eesmärke saavutada? Mida ta kardab, mille pärast muretseb? Mida sa saad tema heaks teha?

Uuri järele, kus su klient liigub?

Millistes turunduskanalites ta liigub? Kas selleks võib olla Facebook (reklaamid, grupid, postitused), Google, messid, emaili list, foorumid, televisioon, soovitused, LinkedIn või erialased ajakirjad? Kui oled talle jälile saanud, saad mõelda järgmisele sammule.

Püüa ta kinni

Et kliendi tähelepanu võita ja enda juurde meelitada, pead sa talle väärtust pakkuma. Anna talle näiteks vastused teda huvitavatele küsimustele ning hari teda.

Selleks loo koostöös copywriteri ja tõlgiga oma kliendigrupile suunatud sisuturundusartiklid, mida sa levitad ja reklaamid Google ´ s, Facebookis, ajakirjades või mujal. Anna talle väärtusliku infot ning hari teda. Sellega kujundad endale eksperdi maine ning kelle käest siis veel osta, kui mitte ekspertidelt, eks ole?

Artiklite kirjutamisel mõtle sellele, kuidas sinu toode või teenus kliendi elu päriselt paremaks teeb. Näiteks kasuta pealkirjades topeltkasu: „X aitab suurendada päringute arvu, et saaksid oma kliente valida“.

Rõhutame, et pealkirjadele on vaja suurt tähelepanu pöörata, sest kas sa kujutad ette kedagi lugemas artiklit, mille pealkirja ta pole isegi mitte märganud. Aga küllap su copywriter juba oskab sind selles osas aidata.

Varusta kõik postitused ja veebilehed müügiüleskutsega

Kõik postitused või veebilehe alamlehed peaksid olema varustatud mingisuguse üleskutsega. Selleks võib olla järgmise postituse lugemine, oma kontaktandmete jätmine, hinnapäringu tegemine või mis iganes sa soovid, et klient järgmiseks teeks.

Kas su koduleht on ikka professionaalne ja tekitab usaldust?

Kuna sinu ja kliendi vahel on arvatavasi sadu või tuhandeid kilomeetreid, siis on hädavajalik, et sinu ettevõte mõjuks läbipaistavana. Veelgi enam, esmamulje ettevõttest peab olema super, sest rohkem võimalusi sulle lihtsalt ei anta. Kui su ettevõtmine usaldusväärsena ei mõju, lahkub potentsiaalne klient su lehelt kiiresti ja tagasi enam ei tule. Ära loodagi.  

Loe meie nõuandeid, kuidas oma veebileht usaldusväärseks muuta.

Lisa oma veebilehele ostuprotsessi kirjeldus

Kliendil on sada erinevat hirmu ja üks neist puudutab ostuprotsessi.

Esiteks – see protsess peab päriselt ka lihtne olema. Vaata üle oma päringuvormid ja muud kontakti võtmise võimalused.

Teiseks – kirjelda ostuprotsess eraldi blogipostituses ning mõnel veebi alamlehel kindlasti lahti. Näita kliendile samm-sammult, kuidas tema idee või soov realiseerub. Tee koostöö võimalikult lihtsaks.

Tõlgi koduleht inglise või sihtriigi keelde

Võid kaaluda ka eraldi domeeni loomist, eriti kui sinu firma nimi on kodumaine. See annab võimaluse sihtriigi kliendile unikaalset sisu kuvada ning on välispartnerile ehk suupärasem.

Mõõda!

Eesmärk on teada saada, kui palju iga turundusse investeeritud euro tagasi tõi. Kulu alla liigitub reklaamikulu, ajakulu, copywriteri ja tõlgi teenus jne. Mõõda päringute ning nende lukku saamise arvu ning muidugi kasumit. Natuke exceldamist ning saadki teada, kuidas sinu kampaania töötab.

Ära unusta, et see on alles algus. Katseta, eksi, proovi, ühesõnaga uuri välja, mis töötab ja mis ei tööta. Mis ühel turul töötab, töötab suure tõenäosusega ka järgmisel.

Võimsaid ekspordinumbreid sulle!

Madis Kirsman

 DIGISTRATEEG

Juba teismelisena turunduspisikuga nakatanud Madise supervõime on planeerida, näha ette tulevikku ja vastavalt sellele kohaneda. See suurepärane oskus on võtmerolli mänginud Avari ja ka meie klientide arengus…võib öelda, et Madis on tõeline digiSTRATEEG. Lisaks sellele on Madis vaba suhtleja, kelle seltskonnas saab end alati mõnusalt tunda, olles avatud ka kõige hullumeelsematele ideedele.

Johannes Kruusma

 DIGISTRATEEG

Avaris mõtleb Johannes välja uusi lahendusi, kuidas ettevõtteid ja asutusi veelgi interaktiivsemalt ja kaasahaaravamalt digimaailmas tutvustada.
Johannes on ettevõtlik ja entusiastlik, pidevale arengule keskenduv inimene kel ei jää kahe silma vahele ükski uus võimalus, millega meie klientidele väärtust pakkuda.

Kui tahad välisturul müüki suurendada, pead tõsiselt käsile võtma turunduse. Jep, kõlab lihtsalt, aga tegelikult ei piisa paarist Facebooki postitusest kuus või Äripäeva bänneri ostmisest. Pea meeles, sa keskendud välisturule. Turunduses on lihtne raha põletada, aga kui iga samm on läbi mõeldud ja mõõdetud, siis toob iga kulutatud euro sulle hoopis müüki ja kasumit.

Kes on sinu ideaalne klient?

Millised kliendid on need, kes toovad sulle kõige rohkem kasumit ning kelle telefonikõne üle on sul hea meel? Ja ära proovigi teeselda, et kõik kliendid on head. Mäletad küll seda, kelle erisoovide täitmise peale läks üüratu aeg; kes soovis ennekuulmatut allahindlust ja lõpuks ostis vaid poole esialgsest kogusest? Näed nüüd.

Mõista oma ideaalset klienti

Millised on tema mured ja mida ta tegelikult saavutada tahab? Mis takistab tal eesmärke saavutada? Mida ta kardab, mille pärast muretseb? Mida sa saad tema heaks teha?

Uuri järele, kus su klient liigub?

Millistes turunduskanalites ta liigub? Kas selleks võib olla Facebook (reklaamid, grupid, postitused), Google, messid, emaili list, foorumid, televisioon, soovitused, LinkedIn või erialased ajakirjad? Kui oled talle jälile saanud, saad mõelda järgmisele sammule.

Püüa ta kinni

Et kliendi tähelepanu võita ja enda juurde meelitada, pead sa talle väärtust pakkuma. Anna talle näiteks vastused teda huvitavatele küsimustele ning hari teda.

Selleks loo koostöös copywriteri ja tõlgiga oma kliendigrupile suunatud sisuturundusartiklid, mida sa levitad ja reklaamid Google ´ s, Facebookis, ajakirjades või mujal. Anna talle väärtusliku infot ning hari teda. Sellega kujundad endale eksperdi maine ning kelle käest siis veel osta, kui mitte ekspertidelt, eks ole?

Artiklite kirjutamisel mõtle sellele, kuidas sinu toode või teenus kliendi elu päriselt paremaks teeb. Näiteks kasuta pealkirjades topeltkasu: „X aitab suurendada päringute arvu, et saaksid oma kliente valida“.

Rõhutame, et pealkirjadele on vaja suurt tähelepanu pöörata, sest kas sa kujutad ette kedagi lugemas artiklit, mille pealkirja ta pole isegi mitte märganud. Aga küllap su copywriter juba oskab sind selles osas aidata.

Varusta kõik postitused ja veebilehed müügiüleskutsega

Kõik postitused või veebilehe alamlehed peaksid olema varustatud mingisuguse üleskutsega. Selleks võib olla järgmise postituse lugemine, oma kontaktandmete jätmine, hinnapäringu tegemine või mis iganes sa soovid, et klient järgmiseks teeks.

Kas su koduleht on ikka professionaalne ja tekitab usaldust?

Kuna sinu ja kliendi vahel on arvatavasi sadu või tuhandeid kilomeetreid, siis on hädavajalik, et sinu ettevõte mõjuks läbipaistavana. Veelgi enam, esmamulje ettevõttest peab olema super, sest rohkem võimalusi sulle lihtsalt ei anta. Kui su ettevõtmine usaldusväärsena ei mõju, lahkub potentsiaalne klient su lehelt kiiresti ja tagasi enam ei tule. Ära loodagi.  

Loe meie nõuandeid, kuidas oma veebileht usaldusväärseks muuta.

Lisa oma veebilehele ostuprotsessi kirjeldus

Kliendil on sada erinevat hirmu ja üks neist puudutab ostuprotsessi.

Esiteks – see protsess peab päriselt ka lihtne olema. Vaata üle oma päringuvormid ja muud kontakti võtmise võimalused.

Teiseks – kirjelda ostuprotsess eraldi blogipostituses ning mõnel veebi alamlehel kindlasti lahti. Näita kliendile samm-sammult, kuidas tema idee või soov realiseerub. Tee koostöö võimalikult lihtsaks.

Tõlgi koduleht inglise või sihtriigi keelde

Võid kaaluda ka eraldi domeeni loomist, eriti kui sinu firma nimi on kodumaine. See annab võimaluse sihtriigi kliendile unikaalset sisu kuvada ning on välispartnerile ehk suupärasem.

Mõõda!

Eesmärk on teada saada, kui palju iga turundusse investeeritud euro tagasi tõi. Kulu alla liigitub reklaamikulu, ajakulu, copywriteri ja tõlgi teenus jne. Mõõda päringute ning nende lukku saamise arvu ning muidugi kasumit. Natuke exceldamist ning saadki teada, kuidas sinu kampaania töötab.

Ära unusta, et see on alles algus. Katseta, eksi, proovi, ühesõnaga uuri välja, mis töötab ja mis ei tööta. Mis ühel turul töötab, töötab suure tõenäosusega ka järgmisel.

Võimsaid ekspordinumbreid sulle!

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Madis Kirsman

Tegevjuht
+372 555 94 125
madis@avar.ee

5 + 12 =

Meist

Apple’i asutaja Steve Jobs on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsemalt liikuva elusolendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!” Nii soovib ka AVAR pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning muudaks meie elu efektiivsemaks.

AVAR'i filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas püsib pinnal see, kes muutustega kaasas käib. Võidab aga see, kes muutustest sammu võrra eespool käib. 

Avar Agentuur OÜ tegevust on toetatud Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest 360-kraadi VR videoproduktsiooni teenuse arendamiseks.