519 164 82
Kas tahad veebilehelt ohtralt päringuid saada? Muidugi tahad. Päringute tegemise esimene eeldus on see, et su koduleht ja seeläbi sinu ettevõte on usaldusväärsed. Sa tahad ise ka ju nende käest osta, kes teavad, mida nad teevad ja suudavad seda sulle tõestada. Klientide usalduse võitmiseks ei ole palju vaja teha. Loe meie nõuandeid ja näed ise, kui lihtne on oma veebileht konkurentide omadest paremaks muuta.
Kas oled sattunud kodulehtedele, kus pole ühegi töötaja nime ega nägu? Kahtlane, kas pole? Tegelikult on veelgi hullem variant, kus kontaktide lehel ilutseb pildipangast võetud suvaline telefoniga kõneleva neiu pilt. Sina nii ei tee ju? Me ei väsi rõhutamast piltidega meeskonnakirjelduse olulisust. Päris inimesed oma päris naeratustega annavad kliendile kindluse, et temaga tegelevad sõbralikud ja toredad inimesed. Meie soovituseks on iga võtmeinimese kohta ka paar lõiku kirjutada. See peaks tutvustama töötajat kui spetsialisti, aga ka inimest, kellel on huvid ja tegemised ka väljaspool tööd.
Kui sul pole kodulehel veel koostööpartnerite või klientide logosid, siis tee seda kohe praegu! See ei võta palju aega. Kui su klientide ring on suur, vali välja 5 – 10 tugevamat ja tuntumat brändi. Kui need vinged ettevõtted sind usaldavad, siis peab su toode või teenus kindlasti midagi väärt olema.
Palu oma klientidel kirjutada tagasiside teie koostööle ja toote-teenuse kvaliteedile. Et vastused lihtsamini tuleksid, saada neile küsimused ette. Näiteks: Miks valisid meie ettevõtte teenuse? Kuidas sa sellega rahule jäid? Miks soovitaksid meie teenust teistele? Pärast kirjuta vastustest ise tagasiside kokku. Kindlasti lisa tagasiside andjast ka foto ning ametikoht. Suvaline Mari, 38 tagasiside ei veena kedagi. Ikka pilt, nimi ja ametikoht peavad juures olem
Pane oma veebilehele üles video toote valmimisest või muust huvitavast sinu ettevõtet puudutavast asjast. Esiteks meeldib video vaatamine Google’ile ja teiseks tõstab see muidugimõista usaldust, kui klient oma silmaga näeb, kuidas asjad käivad.
Mis on kõige parem tõestusmaterjal? Ikka numbrid. … aastat kogemust … rahulolevat klienti … õnnelikku töötajat … m2 värvitud detaile … tonni terast Pane kirja nii kõige tähtsamad, kui väikse vimkaga arvud, mis lugeja usalduse kasvatamise kõrval ta ka muigama panevad. Kui veebi külastajal tuju paremaks läheb, teeb ta päringu ka. Aga muidugi – usaldus ikka kõigepealt.
Lisa tehasest fotosid ja videoklippe. Ole kaasaegne – kasuta drooni ja 360° kaamerat. Ära unusta, et klienti huvitab, kust tema toode pärineb!
Arusaadavalt pole see alati võimalik. Kui nii, siis tee hästi lihtsaks päringu saatmine või helistamise võimalus. Sa tahad ju müüa, eks ole?
Jällegi ülihea tõestus, et sa müüd väärt kaupa. Pane sertifikaadid avalehele piltidena üles ning ära unusta ka kõikvõimalikke autasusid, millega su ettevõtet, toodet või teenust pärjatud on.
Peaaegu oleks nii tähtsa asja kõige viimaseks jätnud. Et sinu käest ostetaks, peab sul olema oma valdkonna eksperdi maine. Sellise maine kujundamiseks peaksid sa aga oma kodulehele väärt sisu tootma, mis su kliendi küsimustele vastab ning teda harib. Jaga tasuta teavet asjalike blogipostituste näol, mis NB! ei ole kirjutatud Google’ile, vaid inimestele nende harimiseks. Google saab ülepaisutatud märksõnadega postituste trikkidest aru ja seda sa küll ei taha. Muidugi, samas sul ON vaja Google’ile meeldida ja selleks on kõige parem nipp seesama väärtusliku sisu kirjutamine (kasutades mõistlikul hulgal vajalikke märksõnu), blogis avaldamine ning sotsiaalmeedias levitamine. Aga kliendid peavad tahtma su postitusi lugeda ehk need peavad olema huvitavad. Me teame, et kõlame nagu papagoid, aga veelkord: huvitavad! Kui postitust loetakse piisavalt kaua, arvab Google, et see on väärt kraam ja tõstab selle otsingutulemustes ülespoole. Väike nipp – pane blogipostituse sisse lühike video ja sa tõstad sellega lehel veedetud aega oluliselt. Tõsi, väärtusliku sisu loome võtab rohkem aega, kui pealkirjas lubatud 10 minutit. Kuid lubame, et kulutatud aeg ning raha tasuvad end kuhjaga ära.
Tehtud tööde portfoolio on väga oluline. Enamasti on „Tehtud tööd“ järgmine leht, kuhu pärast avalehte liigutakse. Näiteks köögifirmade kodulehtedel klikitakse pärast tehtud tööde vaatamist just päringuvormile. Kasuks tuleb lühikirjeldus iga referentsi kohta. Hoia kindlasti lehte värskena.
See on väga võimas usalduselement. Kui oled oma toote või teenuse väärtuses kindel, siis paku garantiid. Olgu see siis kvaliteedi-, hinna- või hoopis tarneaja garantii. Pea meeles, et kliendil on palju hirme ja kui sa suudad need maha võtta, saadab sind edu.