KUIDAS KODULEHT 10 MINUTIGA USALDUSVÄÄRSEKS MUUTA

KUIDAS KODULEHT 10 MINUTIGA USALDUSVÄÄRSEKS MUUTA

Madis Kirsman

 DIGISTRATEEG

Juba teismelisena turunduspisikuga nakatanud Madise supervõime on planeerida, näha ette tulevikku ja vastavalt sellele kohaneda. See suurepärane oskus on võtmerolli mänginud Avari ja ka meie klientide arengus… võib öelda, et Madis on tõeline digiSTRATEEG. Lisaks sellele on Madis vaba suhtleja, kelle seltskonnas saab end alati mõnusalt tunda, olles avatud ka kõige hullumeelsematele ideedele.

Johannes Kruusma

 DIGISTRATEEG

Avaris mõtleb Johannes välja uusi lahendusi, kuidas ettevõtteid ja asutusi veelgi interaktiivsemalt ja kaasahaaravamalt digimaailmas tutvustada.
Johannes on ettevõtlik ja entusiastlik, pidevale arengule keskenduv inimene kel ei jää kahe silma vahele ükski uus võimalus, millega meie klientidele väärtust pakkuda.

Kas tahad veebilehelt ohtralt päringuid saada? Muidugi tahad.

Päringute tegemise esimene eeldus on see, et su koduleht ja seeläbi sinu ettevõte on usaldusväärsed. Sa tahad ise ka ju nende käest osta, kes teavad, mida nad teevad ja suudavad seda sulle tõestada.

Klientide usalduse võitmiseks ei ole palju vaja teha. Loe meie nõuandeid ja näed ise, kui lihtne on oma veebileht konkurentide omadest paremaks muuta.

Tutvusta oma meeskonda

Kas oled sattunud kodulehtedele, kus pole ühegi töötaja nime ega nägu? Kahtlane, kas pole? Tegelikult on veelgi hullem variant, kus kontaktide lehel ilutseb pildipangast võetud suvaline telefoniga kõneleva neiu pilt. Sina nii ei tee ju?

Me ei väsi rõhutamast piltidega meeskonnakirjelduse olulisust. Päris inimesed oma päris naeratustega annavad kliendile kindluse, et temaga tegelevad sõbralikud ja toredad inimesed.

Meie soovituseks on iga võtmeinimese kohta ka paar lõiku kirjutada. See peaks tutvustama töötajat kui spetsialisti, aga ka inimest, kellel on huvid ja tegemised ka väljaspool tööd.

Näita, kes su kliendid on

Kui sul pole kodulehel veel koostööpartnerite või klientide logosid, siis tee seda kohe praegu! See ei võta palju aega.

Kui su klientide ring on suur, vali välja 5 – 10 tugevamat ja tuntumat brändi. Kui need vinged ettevõtted sind usaldavad, siis peab su toode või teenus kindlasti midagi väärt olema.

Tagasiside

Palu oma klientidel kirjutada tagasiside teie koostööle ja toote-teenuse kvaliteedile. Et vastused lihtsamini tuleksid, saada neile küsimused ette. Näiteks: Miks valisid meie ettevõtte teenuse? Kuidas sa sellega rahule jäid? Miks soovitaksid meie teenust teistele? Pärast kirjuta vastustest ise tagasiside kokku.

Kindlasti lisa tagasiside andjast ka foto ning ametikoht. Suvaline Mari, 38 tagasiside ei veena kedagi. Ikka pilt, nimi ja ametikoht peavad juures olem

Kirjelda töö käiku ja toote päritolu

Pane oma veebilehele üles video toote valmimisest või muust huvitavast sinu ettevõtet puudutavast asjast. Esiteks meeldib video vaatamine Google’ile ja teiseks tõstab see muidugimõista usaldust, kui klient oma silmaga näeb, kuidas asjad käivad.

Numbrid, numbrid, numbrid!

Mis on kõige parem tõestusmaterjal? Ikka numbrid.

… aastat kogemust

… rahulolevat klienti

… õnnelikku töötajat

… m2 värvitud detaile

… tonni terast

Pane kirja nii kõige tähtsamad, kui väikse vimkaga arvud, mis lugeja usalduse kasvatamise kõrval ta ka muigama panevad. Kui veebi külastajal tuju paremaks läheb, teeb ta päringu ka. Aga muidugi – usaldus ikka kõigepealt.

Näita töötingimusi

Lisa tehasest fotosid ja videoklippe. Ole kaasaegne – kasuta drooni ja 360° kaamerat. Ära unusta, et klienti huvitab, kust tema toode pärineb!

Kui vähegi võimalik, tee hinnad avalikuks

Arusaadavalt pole see alati võimalik. Kui nii, siis tee hästi lihtsaks päringu saatmine või helistamise võimalus. Sa tahad ju müüa, eks ole?

Lisa kodukale toodete sertifikaadid

Jällegi ülihea tõestus, et sa müüd väärt kaupa. Pane sertifikaadid avalehele piltidena üles ning ära unusta ka kõikvõimalikke autasusid, millega su ettevõtet, toodet või teenust pärjatud on.

Pea blogi / kirjuta uudiseid

Peaaegu oleks nii tähtsa asja kõige viimaseks jätnud. Et sinu käest ostetaks, peab sul olema oma valdkonna eksperdi maine. Sellise maine kujundamiseks peaksid sa aga oma kodulehele väärt sisu tootma, mis su kliendi küsimustele vastab ning teda harib.

Jaga tasuta teavet asjalike blogipostituste näol, mis NB! ei ole kirjutatud Google’ile, vaid inimestele nende harimiseks. Google saab ülepaisutatud märksõnadega postituste trikkidest aru ja seda sa küll ei taha.

Muidugi, samas sul ON vaja Google’ile meeldida ja selleks on kõige parem nipp seesama väärtusliku sisu kirjutamine (kasutades mõistlikul hulgal vajalikke märksõnu), blogis avaldamine ning sotsiaalmeedias levitamine. Aga kliendid peavad tahtma su postitusi lugeda ehk need peavad olema huvitavad. Me teame, et kõlame nagu papagoid, aga veelkord: huvitavad!

Kui postitust loetakse piisavalt kaua, arvab Google, et see on väärt kraam ja tõstab selle otsingutulemustes ülespoole. Väike nipp – pane blogipostituse sisse lühike video ja sa tõstad sellega lehel veedetud aega oluliselt.

Tõsi, väärtusliku sisu loome võtab rohkem aega, kui pealkirjas lubatud 10 minutit. Kuid lubame, et kulutatud aeg ning raha tasuvad end kuhjaga ära.

Tehtud tööd

Tehtud tööde portfoolio on väga oluline. Enamasti on „Tehtud tööd“ järgmine leht, kuhu pärast avalehte liigutakse. Näiteks köögifirmade kodulehtedel klikitakse pärast tehtud tööde vaatamist just päringuvormile.

Kasuks tuleb lühikirjeldus iga referentsi kohta.

Hoia kindlasti lehte värskena.

Garantii

See on väga võimas usalduselement. Kui oled oma toote või teenuse väärtuses kindel, siis paku garantiid. Olgu see siis kvaliteedi-, hinna- või hoopis tarneaja garantii.

Pea meeles, et kliendil on palju hirme ja kui sa suudad need maha võtta, saadab sind edu.

Madis Kirsman

 DIGISTRATEEG

Juba teismelisena turunduspisikuga nakatanud Madise supervõime on planeerida, näha ette tulevikku ja vastavalt sellele kohaneda. See suurepärane oskus on võtmerolli mänginud Avari ja ka meie klientide arengus… võib öelda, et Madis on tõeline digiSTRATEEG. Lisaks sellele on Madis vaba suhtleja, kelle seltskonnas saab end alati mõnusalt tunda, olles avatud ka kõige hullumeelsematele ideedele.

Johannes Kruusma

 DIGISTRATEEG

Avaris mõtleb Johannes välja uusi lahendusi, kuidas ettevõtteid ja asutusi veelgi interaktiivsemalt ja kaasahaaravamalt digimaailmas tutvustada.
Johannes on ettevõtlik ja entusiastlik, pidevale arengule keskenduv inimene kel ei jää kahe silma vahele ükski uus võimalus, millega meie klientidele väärtust pakkuda.

Kas tahad veebilehelt ohtralt päringuid saada? Muidugi tahad.

Päringute tegemise esimene eeldus on see, et su koduleht ja seeläbi sinu ettevõte on usaldusväärsed. Sa tahad ise ka ju nende käest osta, kes teavad, mida nad teevad ja suudavad seda sulle tõestada.

Klientide usalduse võitmiseks ei ole palju vaja teha. Loe meie nõuandeid ja näed ise, kui lihtne on oma veebileht konkurentide omadest paremaks muuta.

Tutvusta oma meeskonda

Kas oled sattunud kodulehtedele, kus pole ühegi töötaja nime ega nägu? Kahtlane, kas pole? Tegelikult on veelgi hullem variant, kus kontaktide lehel ilutseb pildipangast võetud suvaline telefoniga kõneleva neiu pilt. Sina nii ei tee ju?

Me ei väsi rõhutamast piltidega meeskonnakirjelduse olulisust. Päris inimesed oma päris naeratustega annavad kliendile kindluse, et temaga tegelevad sõbralikud ja toredad inimesed.

Meie soovituseks on iga võtmeinimese kohta ka paar lõiku kirjutada. See peaks tutvustama töötajat kui spetsialisti, aga ka inimest, kellel on huvid ja tegemised ka väljaspool tööd.

Näita, kes su kliendid on

Kui sul pole kodulehel veel koostööpartnerite või klientide logosid, siis tee seda kohe praegu! See ei võta palju aega.

Kui su klientide ring on suur, vali välja 5 – 10 tugevamat ja tuntumat brändi. Kui need vinged ettevõtted sind usaldavad, siis peab su toode või teenus kindlasti midagi väärt olema.

Tagasiside

Palu oma klientidel kirjutada tagasiside teie koostööle ja toote-teenuse kvaliteedile. Et vastused lihtsamini tuleksid, saada neile küsimused ette. Näiteks: Miks valisid meie ettevõtte teenuse? Kuidas sa sellega rahule jäid? Miks soovitaksid meie teenust teistele? Pärast kirjuta vastustest ise tagasiside kokku.

Kindlasti lisa tagasiside andjast ka foto ning ametikoht. Suvaline Mari, 38 tagasiside ei veena kedagi. Ikka pilt, nimi ja ametikoht peavad juures olem

Kirjelda töö käiku ja toote päritolu

Pane oma veebilehele üles video toote valmimisest või muust huvitavast sinu ettevõtet puudutavast asjast. Esiteks meeldib video vaatamine Google’ile ja teiseks tõstab see muidugimõista usaldust, kui klient oma silmaga näeb, kuidas asjad käivad.

Numbrid, numbrid, numbrid!

Mis on kõige parem tõestusmaterjal? Ikka numbrid.

… aastat kogemust

… rahulolevat klienti

… õnnelikku töötajat

… m2 värvitud detaile

… tonni terast

Pane kirja nii kõige tähtsamad, kui väikse vimkaga arvud, mis lugeja usalduse kasvatamise kõrval ta ka muigama panevad. Kui veebi külastajal tuju paremaks läheb, teeb ta päringu ka. Aga muidugi – usaldus ikka kõigepealt.

Näita töötingimusi

Lisa tehasest fotosid ja videoklippe. Ole kaasaegne – kasuta drooni ja 360° kaamerat. Ära unusta, et klienti huvitab, kust tema toode pärineb!

Kui vähegi võimalik, tee hinnad avalikuks

Arusaadavalt pole see alati võimalik. Kui nii, siis tee hästi lihtsaks päringu saatmine või helistamise võimalus. Sa tahad ju müüa, eks ole?

Lisa kodukale toodete sertifikaadid

Jällegi ülihea tõestus, et sa müüd väärt kaupa. Pane sertifikaadid avalehele piltidena üles ning ära unusta ka kõikvõimalikke autasusid, millega su ettevõtet, toodet või teenust pärjatud on.

Pea blogi / kirjuta uudiseid

Peaaegu oleks nii tähtsa asja kõige viimaseks jätnud. Et sinu käest ostetaks, peab sul olema oma valdkonna eksperdi maine. Sellise maine kujundamiseks peaksid sa aga oma kodulehele väärt sisu tootma, mis su kliendi küsimustele vastab ning teda harib.

Jaga tasuta teavet asjalike blogipostituste näol, mis NB! ei ole kirjutatud Google’ile, vaid inimestele nende harimiseks. Google saab ülepaisutatud märksõnadega postituste trikkidest aru ja seda sa küll ei taha.

Muidugi, samas sul ON vaja Google’ile meeldida ja selleks on kõige parem nipp seesama väärtusliku sisu kirjutamine (kasutades mõistlikul hulgal vajalikke märksõnu), blogis avaldamine ning sotsiaalmeedias levitamine. Aga kliendid peavad tahtma su postitusi lugeda ehk need peavad olema huvitavad. Me teame, et kõlame nagu papagoid, aga veelkord: huvitavad!

Kui postitust loetakse piisavalt kaua, arvab Google, et see on väärt kraam ja tõstab selle otsingutulemustes ülespoole. Väike nipp – pane blogipostituse sisse lühike video ja sa tõstad sellega lehel veedetud aega oluliselt.

Tõsi, väärtusliku sisu loome võtab rohkem aega, kui pealkirjas lubatud 10 minutit. Kuid lubame, et kulutatud aeg ning raha tasuvad end kuhjaga ära.

Tehtud tööd

Tehtud tööde portfoolio on väga oluline. Enamasti on „Tehtud tööd“ järgmine leht, kuhu pärast avalehte liigutakse. Näiteks köögifirmade kodulehtedel klikitakse pärast tehtud tööde vaatamist just päringuvormile.

Kasuks tuleb lühikirjeldus iga referentsi kohta.

Hoia kindlasti lehte värskena.

Garantii

See on väga võimas usalduselement. Kui oled oma toote või teenuse väärtuses kindel, siis paku garantiid. Olgu see siis kvaliteedi-, hinna- või hoopis tarneaja garantii.

Pea meeles, et kliendil on palju hirme ja kui sa suudad need maha võtta, saadab sind edu.

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Tõstame Sinu ettevõtte usaldusväärsust!

Interaktiivsed ja kaasahaaravad 360-kraadi virtuaalsed ettevõtte tutvustused, mis annavad kliendile ettekujutuse Sinu ettevõtte tegevusest ja võimekusest.

Madis Kirsman

Tegevjuht
+372 555 94 125
madis@avar.ee

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust, luues sisu virtuaalreaalsusesse.

Loe meie lugu

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Alustasime kinnisvarast

Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Esialgu oli küll raske, aga peagi saime mõned diilid ja kokkulepped lukku. Tänaseks oleme teinud sadu virtuaaltuure erinevatest objektidest üle Eesti. Peagi saime aru, et meid vajatakse ka mujal ning mõni aeg hiljem olime teinud tuuri kliinikust, puhkekeskusest, poest, hotellist, muuseumist, tehasest, mõisast ja koguni tervest Viljandi linnast!

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Avar Agentuur OÜ tegevust on toetatud Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest 360-kraadi VR videoproduktsiooni teenuse arendamiseks.