519 164 82
Play ▶ funktsioon teeb ise kogu objekti ulatuses automaatse ringkäigu ja näitab ära kõige olulisemad kohad, mille klient on välja valinud.
Vaataja saab iga hetk tuuri üle kontrolli haarata ja ise tuuris ringi kõndida.
3D vaade ehk “nukumaja vaade” pakub ülevaadet objektist tervikuna.
3D mudelit on võimalik vasakut hiireklahvi all hoides või klaviatuuri nooltega erinevate külgede alt vaadata. Kui 3D vaates konkreetse koha peale klikkida, viib tuur Sind otse sinna.
Erinevalt tavalistest 2D plaanidest on virtuaaltuuriga kaasnev “põrandaplaan” visuaalsem ja sellelt võib välja lugeda ka sisustuselemente, värve, valguseid jne.
Tubadele saab lisada silte – näiteks “Vannituba 13m2” või “Suur konverentsiruum 200m2”, et anda veelgi selgem ülevaade.
Infonuppude kaudu saab edastada lisainfot teksti, pildi või video kujul.
Ümmargune Infonupp virtuaaltuuri sees on intuitiivne vahend, et tutvustada tooteid, teenuseid, ruume või luua interaktiivne “lugu”.
Infonupu sisse on võimalik lisada veebilehele link, mis suunab kasutajat broneerima või ostma.
Udustamise funktsioon võimaldab Sinu virtuaaltuuris teatud osad tsenseerida.
Sa ei pea muretsema, et virtuaaltuur klientidele ärisaladused või mõne kogemata lauale jäänud dokumendi paljastab. Udustada saab inimesi, objekte, tekste jne.
Virtuaaltuurist saab eksportida 8K resolutsiooniga HDR fotomaterjali, mida võimalik kasutada reklaamides, kodulehel või sotsiaalmeedias.
Soovi korral võimaldame ligipääsu tuuri admin paneelile, kust saab valida sobivad nurgad ja vaated fotode eksportimiseks.
Mõõtmise funktsioon ehk “virtuaalne mõõdulint” võimaldab kiirelt ja täpselt ruumi mõõta.
See on oluline kinnisvara ostmise/üürimise puhul ja sündmuste planeerimisel, selleks, et mõõta kas mööbel mahub ilusti ära.
Reaalkooli lõpetajad tegid koolile kingituseks virtuaaltuuri, mis jäädvustas selle enne renoveerimist. Virtuaaltuur on täiesti unikaalne viis jäädvustamaks kohta või hoonet teatud ajahetkes ja salvestada mälestused kolmes dimensioonis.
Virtuaaltuur uudsest majutusasutusest Tartu kesklinnas. Nutika planeeringu ja minimalistliku disainiga pisikorterid sobivad ideaalselt nii lühikeseks linnapuhkuseks kui ka pikemaks ajaks sisse kolimiseks.
“Kinnisvara turistid” kaovad. Virtuaaltuurid kinnisvarast aitavad kiiremini ja efektiivsemalt müügi- ja üüriobjektide tehinguid teostada. Virtuaaltuur säästab aega, sest kohapeale tulevad inimesed on objektist juba hea ülevaate saanud ja nende huvi on reaalne. Virtuaaltuuriga kuulutused saavad rohkem klikke ning kuulutuse kontakteerumise määr on kõrgem. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Maakler, kes kasutab virtuaaltuure, teeb aastas oluliselt rohkem tehinguid.
Hambakliinik, kelle kodulehelt võib leida virtuaaltuuri, pakub turvalisemat ja usaldusväärsemat kogemust oma klientidele. Vanem saab võimaluse lapsele kliiniku keskkonda juba varasemalt tutvustada. Nii tunneb laps end kohapeal turvalisemalt ja hambaarsti külastamine kulgeb rahulikumalt. Kaasaegset ja korralikku kliinikut nähes rahunevad ka täiskasvanud. Avatus ja läbipaistvus on selle valdkonna puhul eriti oluline. Infonuppudega saab anda edasi kõige olulisemad märksõnad kliiniku võimaluste kohta. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.
Mõisad on suvel tõmbenumbriks sündmuste korraldamisele. Virtuaaltuur annab mõisale konkurentsieelise võimaldades klientidel mugavalt veebis tutvuda mõisa ruumide ja ümbruskonna võimalustega.
Tee vähem kohtumisi ja võida klientide usaldus oluliselt kiiremini. Virtuaaltuur võimaldab esitleda kogu kompleksi – nii sise- kui välis tingimusi. Infonuppudega saab luua meeldejääva kogemuse – tutvustada mõisa kompleksi võimalusi, hindu, ajalugu ja suunata otse broneerima.
18 – 34 aastased kliendid broneerivad 130% tõenäolisemalt koha, kus olemas virtuaalne ringkäik – Google sõltumatu uuring.
Väikeste moodulmajade ja soojakute puhul on klassikaliste pildimaterjalidega keeruline edasi anda ruumide tegelikku suurust ja kohalolu tunnetust. Ostjale kiirema ja turvalisema kliendikogemuse pakkumiseks on sobilik virtuaaltuur. Kuna moodulmaju ja soojakuid suures osas eksporditakse, võib virtuaaltuuriga pakkuja saada just seepärast valituks, et elimineeritakse vajadus kohtumiseks – samal ajal pakub virtuaaltuur välismaal viibivale kliendile piisavalt enesekindlust, et ost sooritada, ilma füüsiliselt toodet nägemata. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias.
Virtuaaltuur muuseumist kus on kujutatud Eesti Panga tegevust.
Restorani virtuaaltuuris on võimalik lauad infonuppudega nummerdada. Nii saavad inimesed ruumilise ülevaate restorani laudade paiknemise loogikast, et siis päringut tehes sobiv laud ära märkida. Restorani huvi on siin parema kliendikogemuse pakkumine ja efektiivsem kommunikatsioon. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.
Virtuaaltuur Thermory uhiuuest esindussalongist, kus saab näha laia valikut nende toodetest. AS Thermory on maailma suurimaid termopuidu ja saunamaterjalide tootjaid. Nad loovad ehtsast puidust lahendusi, mis kujundavad väärtusliku ja jätkusuutliku elukeskkonna.
Seminariruumide tutvustamine virtuaaltuuriga loob võimaluse korraldajal sündmuskohast ruumiline ülevaade saada. See loob konkurentsieelise, kuna korraldaja “kõnnib juba teie ruumides ringi”, oma sündmust sinna visualiseerides. Piltide põhjal on see sageli keeruline ja enesekindluse saavutamiseks tuleb kohtuda. Kohtumiste pealt saab aastas olulisel määral aega säästa. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.
Virtuaaltuur on parim kontakti loomise võimalus peale füüsilist kontakti, mis aitab tööstusettevõttel võtta üle konkurentide kliendid ja suurendada müüki.
Vesimentor virtuaaltuur aitab lihtsalt ja mugavalt tutvustada tootmist ja seeläbi võita potentsiaalsete klientide usaldus. Asendamatu tööriist eksport-müügi tegemiseks ajal kui klientidel pole võimalik reisida ja tootmist kohapeal vaadata.
Sündmuskeskused, vaba aja veetmise kohad, poed ja lounge’id saavad oma võimalusi virtuaaltuuri abil esitleda inimestes huvi tekitamiseks. Võimalus juba interneti kaudu “kohapeale sisse astuda” loob rohkem huvi ja emotsiooni. Toimib turundusmaterjalina sotsiaalmeedias. Võimalus lisada virtuaaltuur Google Street View’sse.
18-34 aastased kliendid broneerivad 130% tõenäolisemalt koha, kus on olemas virtuaalne ringkäik.
Inimeste huvi suureneb 2x lokaalsete äride suhtes, mis pakuvad 360 virtuaaltuure.
Kliendid kulutavad virtuaaltuuridega veebisaitidel 5x - 10x korda rohkem aega, mis naturaalselt tekitab rohkem müüki sama külastajate arvu pealt.
Virtuaaltuuri investeerimine tasub ära firmade jaoks keskmiselt 1 kuuga.
1.Nõustamine, hinnapakkumine, jäädvustamise aja määramine ja tellimuse kinnitamine.
2.Jäädvustame 360kraadi ja 3D materjali objektist (1h/250m2). Klient ei pea kohapeal olema.
3.Valmislahenduse üleandmine ja abi üles seadmisel. Juhised parimate tulemuste saavutamiseks.
"Virtuaaltuur on meie igapäevatoimetustes äärmiselt oluline töövahend. See annab võimaluse meie külalistele tutvuda Vihula Mõisa ja selle võimalustega juba enne kohapeale tulekut!"
“Meie väljakutseks on kõrge kvaliteedi tagamine ja selle kvaliteedi klientidele selgitamine. Esimese NDA lepingu allkirjastamiseni läheb tavaliselt 6-8 kuud. Hiljuti ühe potentsiaalse kliendiga peale virtuaaltuuri saatmist jõudsime esimese kontaktini poole aasta asemel kõigest kuuga.”
"Koostöö Avar Agentuuriga on olnud väga positiivne. Pärast kontakteerumist oldi kokkulepitud ajal kohal ning pärast objektiga tutvumist sai paika pandud edasine tegevusplaan."
Siseruumide m² arvKuni 100 m²101-300 m²301-500 m²501-900 m²901-2000 m²2001-3000 m²
E-mail: Tel: 519 164 82