519 164 82
Mida tead sina virtuaalreaalsusest? Kas oskad arvata, mitu erinevat VR prillipaari on turul või, kas teadsid, et Google Cardboard polnudki mõeldud massidele.
1. 41% täiskasvanutest sooviksid VR proovida.
Google´i tehtud uuringust tuli välja, et rohkem kui kolmandik täiskasvanutest sooviksid võimalusel proovida VR seadmed. Kuidas on lood sinuga? Kas oled juba proovinud?
2. 2018. aastaks saab olema ca 171 miljonit VR kasutajat.
2018. saab olema VR jaoks läbimurranguline aasta. Tehnoloogia areneb kiiresti, mis teeb kvaliteedi veelgi reaalsemaks. Tänu konkurentsile ei pea enam maksma VR komplekti eest sadu või tuhandeid eurosid. VR seadmed saavad taskukohaseks kõigile!
3. Kõige tuntum VR bränd on Samsung
Eelmisel aastal Ameerikas läbi viidud uuringu kohaselt on tuntuim VR bränd Samsung Gear VR. Järgneb Sony Playstation VR ja napilt kolmas on Google Cardboard. Parima kvaliteediga HTC Vive on alles seitsmendal tabelireal.
4. Google Cardboard oli hobiprojekt
Tänaseks üks populaarsemaid VR prillipaare Google Cardboard oli kahe Google inseneri hobiprojekt. Google kutsub üles insenere tegelema 20% tööajast isiklike projektidega. Nii maailmatuntud Google Cardboard sündiski.
5. Rohkem kui 12 miljonit VR seadet müüdi 2017. aastal
Paljud tehnoloogiafirmad jooksevad võidu, et saada osa VR võidukäigust. Prognooside kohaselt kahekordistakse müük 2018. aastal ning turu suurus küündib miljarditesse.
6. Amazonis on müügil enam kui 190 erinevat VR prillipaari
Maailma suurim e-kaubamaja Amazon on teatanud, et nende tootevalikus on 190 erinevat VR peakomplekti. Hinnaklass algab 4 dollarist ja lõppeb 800 dollariga. Iga huviline leiab endale miskit. Eestis leiab VR seadmeid Klick´ist, 1a.ee ja Euronics´ist.
7. Oculus sai rahastuse Kickstarteris 24 tunniga
Üks juhtivaid VR ettevõteid Oculus alustas raha kogumist Kickstarteris. Eesmärk oli saada 250 000$, mis kõigile üllatuslikult sai täidetud 24 tunniga. Kampaaniaga koguti kokku 2,4 miljonit dollarit. Facebook pani projektile silma peale ning mõni aasta hiljem osteti Oculus 2 miljardi dollari eest!
8. Maailma suurimad brändid investeerivad VRi
Forbesi andmetel on 75% suurimatest brändidest investeerinud virtuaal- või liitreaalsuse arendusse. Antud uuring on tehtud 2015. aastal, mis annab alust arvata, et täna, 2018, on see protsent veelgi suurem. Pane Avar virtuaaltuurid FB lehele meeldib, et olla kursis värskemate virtuaalreaalsus uudistega.