Faktid VR´st, mis võivad sulle huvi pakkuda

Avar 2018

Mida tead sina virtuaalreaalsusest? Kas oskad arvata, mitu erinevat VR prillipaari on turul või, kas teadsid, et Google Cardboard polnudki mõeldud massidele. 

1. 41% täiskasvanutest sooviksid VR proovida.

Google´i tehtud uuringust tuli välja, et rohkem kui kolmandik täiskasvanutest sooviksid võimalusel proovida VR seadmed. Kuidas on lood sinuga? Kas oled juba proovinud?

2. 2018. aastaks saab olema ca 171 miljonit VR kasutajat.

2018. saab olema VR jaoks läbimurranguline aasta. Tehnoloogia areneb kiiresti, mis teeb kvaliteedi veelgi reaalsemaks. Tänu konkurentsile ei pea enam maksma VR komplekti eest sadu või tuhandeid eurosid. VR seadmed saavad taskukohaseks kõigile!

3. Kõige tuntum VR bränd on Samsung

Eelmisel aastal Ameerikas läbi viidud uuringu kohaselt on tuntuim VR bränd Samsung Gear VR. Järgneb Sony Playstation VR ja napilt kolmas on Google Cardboard. Parima kvaliteediga HTC Vive on alles seitsmendal tabelireal.

4. Google Cardboard oli hobiprojekt

Tänaseks üks populaarsemaid VR prillipaare Google Cardboard oli kahe Google inseneri hobiprojekt. Google kutsub üles insenere tegelema 20% tööajast isiklike projektidega. Nii maailmatuntud Google Cardboard sündiski.

5. Rohkem kui 12 miljonit VR seadet müüdi 2017. aastal

Paljud tehnoloogiafirmad jooksevad võidu, et saada osa VR võidukäigust. Prognooside kohaselt kahekordistakse müük 2018. aastal ning turu suurus küündib miljarditesse.

6. Amazonis on müügil enam kui 190 erinevat VR prillipaari

Maailma suurim e-kaubamaja Amazon on teatanud, et nende tootevalikus on 190 erinevat VR peakomplekti. Hinnaklass algab 4 dollarist ja lõppeb 800 dollariga. Iga huviline leiab endale miskit. Eestis leiab VR seadmeid Klick´ist, 1a.ee ja Euronics´ist.

7. Oculus sai rahastuse Kickstarteris 24 tunniga

Üks juhtivaid VR ettevõteid Oculus alustas raha kogumist Kickstarteris. Eesmärk oli saada 250 000$, mis kõigile üllatuslikult sai täidetud 24 tunniga. Kampaaniaga koguti kokku 2,4 miljonit dollarit.

Facebook pani projektile silma peale ning mõni aasta hiljem osteti Oculus 2 miljardi dollari eest!

 

8. Maailma suurimad brändid investeerivad VRi

Forbesi andmetel on 75% suurimatest brändidest investeerinud virtuaal- või liitreaalsuse arendusse. Antud uuring on tehtud 2015. aastal, mis annab alust arvata, et täna, 2018, on see protsent veelgi suurem.

Pane Avar virtuaaltuurid FB lehele meeldib, et olla kursis värskemate virtuaalreaalsus uudistega.

Madis Kirsman

digistrateeg
+372 555 94 125
madis@avar.ee

Noored mehed tahavad maailma muuta

Pärast gümnaasiumi lõpetamist otsustasid kaks turundustaustaga noormeest, et asuvad oma pikalt praetud ideed lõpuks ellu viima. Nii võtsid Johannes ja Madis laenu ning tellisid USA-st start-up ettevõtte Matterport’i käest kaamera, mida kasutavad virtuaaltuuride tegemiseks veel tänagi. Eesmärk oli algusest peale olla ja tegutseda oma teenusega seal, kus saab pakkuda maksimaalselt väärtust.

Loe meie lugu

Kõik algas Steve Jobs’ist

Apple’i asutaja on öelnud: “Jalgratas tegi inimesest maailma kõige efektiivsema olendi ning personaalne arvuti on nagu jalgratas meie mõistusele!”
Nii soovib ka AVAR –  Ambitious Virtual and Augmented Reality pühenduda sellele, et uued kasutusse võetud tehnoloogiad virtuaal- ja liitreaalsus, oleksid inimesele tööriistadeks ning neisse toodetaks sisu, mis on inimesele päriselt kasulik, hariduslik, õpetlik või toimib tööriistana, mis muudab inimese elu efektiivsemaks, paremaks ja hoiab nende aega kokku.

Kinnisvaraturg vedas alt

8 kuud proovisime luua sidet kinnisvaraturuga. Vestlesime üle saja erineva maakleriga ning pidasime läbirääkimisi mitmete kinnisvaraettevõtetega. Tulemused ei olnud meie jaoks rahuldavad ning me ei tundnud, et loome reaalset väärtust. Maaklerid tundusid ilma meieta hästi hakkama saavat ning suure tõenäosusega läks kinnisvaraturul ilma meietagi sel ajal päris hästi. Saime aru, et meie ideaalne klient asub mujal ning peagi tegime oma esimese lahenduse tööstusettevõttele.

Palju vigu ja raske töö on toonud teadmised

Oma ligi nelja aastase teekonnaga digimaailma avarustes oleme teinud tuhandeid vigu ning alla andmata oleme alati edasi sammunud, ka siis kui sajatunnised töönädalad ei toonud ühtki senti tulu. Oleme saanud aru, et elu toimib üldiselt 80:20 printsiibi järgi ja vaid 20% meie tegevustest on need, mis toovad saadud tulemuse, ehk 80% tulu. Oma teadmiste ja oskustega oleme nüüdseks aidanud kümnetel ettevõtetel digimaailmas silma paista ja klientidele atraktiivsemad olla.

Avar Agentuuri filosoofia

Kiirelt muutuvas maailmas ei võidagi enam eelkõige see inimene, kes muutustega kaasas käib. Tema lihtsalt püsib pinnal. Võidab aga see, kes muutustest veel sammu võrra eespool suudab käia.

Pin It on Pinterest

Share This